Почекайте
Йде завантаження сторінки
відділ продажу (безкоштовно)
для діючих клієнтів

Охорона від Холдингу охоронних підприємств «ШЕРИФ» на сторожі PR-у

22 січня 2011 року в конференц-залі готелю «Прем’єр Палас» пройшло відкриття унікальної програми Master of Political Management, гарантом безпеки якої виступили співробітники «Шерифа».

Проект спрямований на створення нового покоління керівників, топ-менеджерів політичних і комерційних організацій, спеціалістів у сфері політичної реклами, PR і управління інформацією.

В проведенні заходу прийняли участь більше півтори сотні людей, серед яких були відмічені відомі гості, котрі розділять свій досвід в рамках викладацької діяльності: Євген Копатько (засновник компанії Research and Branding Group), Сергій Гайдай («Гайдай.Ком»), Мустафа Найєм (український журналіст), Михайло Погребинський (політолог), Віталій Портников (російський і український публіцист), Денис Богуш (політтехнолог, Віце- президент Української PR Ліги), Максим Лазебник (Виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції), Ірина Рубіс (Головний редактор, керівник проекту Marketing Media Review), Ігор Попов (екс – заступник глави Секретаріату Президента України), Кемені Ласло (експерт угорського парламенту, політолог) , Кость Бондаренко (політолог), Віктор Небоженко (політолог), Ілона Попенко (SPN Ogilvy), Катерина Кириченко (політтехнолог), Олег Медведєв (політтехнолог), Володимир Фесенко (політолог), Артем Біденко (Керівник Асоціації зовнішньої реклами України), Олександр Литвиненко (Заступник директора Національного інституту стратегічних досліджень при Президентові України), Олена Дерев’янко (керуючий партнер, креативний директор агенції PR-Service), Антон Білецький (Медіа-Екперт сфери соціальних комунікацій) і багато інших.

Такий освітній проект в політичній сфері PR-у на території України проходить вперше. Головне завдання якого – підготувати політ технологів майбутнього на рівні найвищого професіоналізму, це створення абсолютно нової системи.

Питання актуальності процесу реінжинірингу для українського ринку PR і наразі не лишає позиції хіт-параду необхідних переворотів в політичній сфері.

Фундаментальне перепроектування інструментарію ефективності дозволить вдихнути нове життя в діяльність, направлену на формування громадської думки.

Однак говорити про те, що така революція викликає у всіх захват – це не сказати нічогісінько. Кому потрібні нововведення, якщо «ринок» піару вже давно перетворився в «автономну республіку»? Чи всім на руку поява дійсно потужної професійної команди-заміни в найближчому майбутньому? І чи не витіснить нове покоління стару, перевірену часом, налагоджену систему «піар-царства»?

В силу своєї автоматично закладеної конкурентноздатності, процес введення нового продукту практично завжди ставить під загрозу питання безпеки. Це можуть бути як првокації, так і спроби зірвати захід, що в більшому своєму значенні, чревате для репутації компанії.

Діяльність по забезпеченню охорони при проведенні презентацій – досить специфічна. Однак спільними зусиллями відкриття програми мало успішне завершення, а самі результати командної роботи не змусять довго чекати на себе, так прогнозують аналітики. Холдинг охоронних підприємств «Шериф» отримав від організаторів партнерську грамоту як партнер за напрямком безпеки і фізичної охорони.

Дивітся також:

Пультова охорона
Група швидкого реагування
Професіонали
Наша адреса:
м. Київ, вул. Сосницька,1/44
office@sheriff.com.ua