Почекайте
Йде завантаження сторінки
відділ продажу (безкоштовно)
для діючих клієнтів

Етапи взяття об`єкту під охорону

Розуміння порядку прийому під охорону об`єктів зазвичай дозволяє звести до мінімуму часові та матеріальні витрати.

Сучасні умови розвитку бізнесу дають змогу досягти бажаних висот цілеспрямованим та діловим людям. Втім, запорукою успіху є не лише накопичені знання та потенціал, диплом університету та багатий досвід. Набагато складнішим, ніж заробити капітал, є завдання його утримати та примножити. Осідлати дикого жеребця та втриматися на ньому – різні речі.

Навіть один охоронник здатний уберегти від багатьох неприємностей, якщо він – професіонал. А якісно працюючі охоронні системи в змозі суттєво мінімізувати ризики, пов`язані із захистом офісу. Не дивлячись на ряд невирішених проблем, високу вартість систем та те, що абсолютного захисту не існує, використання такої охорони все ж таки виправдовує себе.

Перед тим, як взяти об`єкт під охорону проводяться переговори із Замовником, огляд та обстеження об`єкту. Під час попереднього огляду необхідно звернути увагу на окремі особливості території або приміщення, які дозволять:

  • Сформулювати необхідні уточнюючі питання Замовнику;
  • Коректно відпрацювати технічну документацію;
  • Відповідно підібрати співробітників охорони, визначити їх основні функції та місце розташування на об`єкті;
  • Розробити документацію, яка буде необхідна для подальшого контролю процесу охорони об`єкта;

Під час проведення первісного огляду зазвичай рекомендують розбити об`єкт дослідження на декілька зон, що називають «зоною охорони».

По-перше, необхідно дослідити периметр території. В ході огляду з`ясовується ступінь обзору території із будівлі, можливість під`їзду або підходу сторонніх осіб, приділяється увага аварійним виходам та іншим місцям, котрі можуть бути використані для несанкціонованого проникнення на територію. Після огляду виконується підрахунок відеокамер, які необхідно буде встановити, визначається можливість обладнання сигнальними системами та засобами освітлення.

По-друге, необхідно здійснити огляд периметра будівлі. Проводиться це для з`ясування двох моментів: виявлення «слабких місць», де необхідне проведення додаткових технічних заходів, та визначення юридичних кордонів об`єкта, за межами дії яких охоронці вже є неправочинними.

По-третє, необхідно оглянути зони прийому відвідувачів. Охоронець повинен перевіряти відвідувачів та направляти їх в потрібний кабінет, або ж викликати представника адміністрації, а у випадку пропускного режиму на підприємстві – перевіряти документи та реєструвати клієнтів.

По-четверте, огляду підлягають усі службові приміщення. Охоронець повинен мати уяву про всі розміщені в них документи, оргтехніку, майно, щоби прийняти міри по спасінню у випадку пожежі.

По-п`яте, мають бути обстежені особливо важливі приміщення, до яких належать кабінети керівників або переговорні зали. У таких приміщеннях нерідко конкуренти встановлюють засоби прослуховування або радіозакладки. Тому доступ у такі приміщення повинен здійснюватися охоронником тільки із дозволу керівника.

І, нарешті, огляд найбільш важливої зони – сховищ цінностей, сейфів з цінними паперами та інше. В такі приміщення мають допускатися тільки окремі особи, коло яких суворо обмежене та яких охоронець, бажано, знає в обличчя.

Після обстеження території об`єкту починається етап розробки необхідної документації, після чого проводиться підбір персоналу для охорони об`єкту.

Під час роботи співробітники охоронних підприємств повинні вести себе у точній відповідності з посадовими інструкціями. Особливу увагу необхідно приділяти здійсненню контрольно-пропускного режиму як одного з основних факторів забезпечення надійного захисту об`єкту охорони.

Дивітся також:

Пультова охорона
Група швидкого реагування
Професіонали
Наша адреса:
м. Київ, вул. Сосницька,1/44
office@sheriff.com.ua