Почекайте
Йде завантаження сторінки
відділ продажу (безкоштовно)
для діючих клієнтів

«ШЕРИФ» на презентації проекту Burberry Art of the Trench

25 жовтня в українській столиці відбулася ексклюзивна фешн-подія. У Київ прилетіла команда модного будинку Burberry, щоб представити своє творіння – всесвітньо відомий проект Art of the Trench. На вищому рівні безпеку учасників і гостей заходу забезпечив Холдинг охоронних підприємств «Шериф».

У день презентації проекту Art of the Trench від легендарного будинку Burberry концентрація зірок світу моди, краси та шоу-бізнесу на квадратний метр галереї М17 зашкалювала. Враховуючи величезну кількість охочих першими побачити знімки нових учасників проекту і побувати в незабутній атмосфері фешн-свята, організатори вечора вирішили провести його у форматі закритого заходу. Відвідати унікальну презентацію гості могли тільки за запрошеннями.

[image src=”/wp-content/uploads/2013/11/IMAG0036.jpg” width=”276″ height=”490″ title=”Шериф” lightbox=”yes” align=”right” float=”right”]

За окремим списком на захід входили і журналісти. Для них на презентації була відведена окрема зона. Навіть особиста охорона VIP-персон залишилася у цей вечір без роботи. Про питання безпеки запрошених на цей грандіозний захід подбав Холдинг охоронних підприємств «Шериф». Під час презентації охоронці «Шерифа» стежили за порядком і контролювали, щоб представники мас-медіа не заважали глядачам під час показу. Солідний досвід роботи в даному напрямку, грамотний підхід до організації системи охорони масового заходу, приємний зовнішній вигляд фахівців з безпеки – все це дозволило забезпечити модному вечору комфортну атмосферу і гідний рівень безпеки для всіх присутніх на презентації.

За чотири роки існування проекту презентації вже проходили в різних частинах світу – вечірки, присвячені Art of the Trench, проходили в Кореї, США, Бразилії, Індії та низці інших країн.

Цього літа Burberry зняли продовження проекту у Східній Європі –Вірменії, Росії, Казахстані, Грузії, Азербайджані та Україні. Кожна країна вибрала до десяти представників – медійних персон зі світу  спорту, індустрії моди і культури, які взяли участь у зйомці. Українськими героями проекту Art of the Trench стали бізнесвумен Ніна Васадзе, телеведуча і креативний директор Mercedes-Benz Kiev Fashion Days Дар’я Шаповалова, fashion-оглядач Elle Україна Альона Глухих, телеведуча Маша Єфросиніна, дизайнер Саша Каневський, дизайнер і фотограф Віта Кін, власник компанії Radioactivefilm Роман Кіндрачук, засновник української версії Buro 24/7 Ася Мхітарян, старший fashion-редактор Vogue Україна Юля Пелипас, модель Евеліна Мамбетова, співачка Джамала.

Організація зйомки українських героїв зайняла 10 місяців, а саму зйомку команда Burberry і Helen Marlen Group провела за три дні в найбільш знакових місцях Києва.

Дивітся також:

Пультова охорона
Група швидкого реагування
Професіонали
Наша адреса:
м. Київ, вул. Сосницька,1/44
office@sheriff.com.ua