Почекайте
Йде завантаження сторінки
відділ продажу (безкоштовно)
для діючих клієнтів

Олександр Родіонович Бородач з «Нашої Раші»

Дмитро Стрижов: «На жаль, такі персонажі, як Олександр Родіонович Бородач з «Нашої Раші» – сьогодні дуже поширене явище»

Вирази недолугого охоронця Олександра Родіоновича Бородача у виконанні як завжди блискучого Михайла Галустяна стали вже народними. Звеселяючий до сліз, молодий гарячий «сісуріту» за сюжетом авторів «Нашої Раші» постійно затримується міліцією в стані алкогольного сп’яніння і за хуліганство. На жодному робочому місці він не зміг втриматися більше 3 днів. Але, будучи для простого глядача ще одним чудово створеним гумористичним образом, для професіоналів охоронного бізнесу Бородач – вельми сумне явище. Оскільки він є втіленням тієї реальної ситуації, яка відбувається на ринку охоронних послуг Києва і України, – вважає генеральний директор Холдингу охоронних підприємств «Шериф» Дмитро Стрижов.

За його словами, в цілому по Україні рівень охоронців дуже низький.

– Про професіоналізм своїх співробітників в принципі ніхто не хоче думати, тому що в це треба вкладати гроші. Після цього і з’являється «Наша Раша» і такий персонаж як Бородач. Це ж все не з повітря береться? З життя … Я можу сміливо сказати: всі сюжети, показані там, були в реальності, але нашої компанії, на щастя, торкнулися не всі з них. Але було пару схожих сюжетів, – зізнається керівник.

Щоб уникнути подібних історій, в «Шерифі» висувають досить жорсткі вимоги до особового складу співробітників охорони.

– Сміливо можу сказати, що при прийомі на роботу ми розглядаємо кандидатури всіх бажаючих – на сьогоднішній день такі правила ринку. Звичайно ж, мова йде про тих кандидатів, які відповідають ліцензійним умовам. А там все просто: вимоги такі, щоб людина не ухилялася від служби в армії, мала довідку від нарколога і психіатра, пройшла загальну медкомісію, мала довідку про несудимість. Була громадянином України і досягла 18-річного віку. Прийнявши рішення працювати у нас, чоловік повинен пройти курси підготовки охоронців, скласти державний іспит і отримати диплом державного зразка, – розповідає Дмитро Стрижов.

У «Шерифі», як і в будь-якому іншому комерційному підприємстві, де керівник серйозно веде справи, а не сприймає бізнес, як чергове хобі, до підвищення рівня професіоналізму співробітників – особливе ставлення. Це стосується і адміністративно-управлінської ланки, але, насамперед, штату охоронців.

– Нашу компанію багато охоронців недолюблюють. Кажуть, мовляв, там працюють дивні люди – вимагають, щоб здавали якісь заліки та іспити, вимагають якісь довідки. А ніде більше такого не вимагають. І дійсно, на сьогоднішній день не більше 5% операторів ринку приділяють увагу питанням професійної підготовки охоронців, так само, як і ми, стежать за тим, щоб щорічно їх співробітники проходили переатестацію, підтримували хорошу фізичну форму.

На думку Дмитра Стрижова, така ситуація складається через те, що багатьом власникам приватних охоронних агенств ніколи або просто нецікаво займатися цим питанням, але, мабуть, головною причиною є те, що вони не хочуть витрачати гроші на навчання свого персоналу. Вони жадають прибутку тут і зараз, і ніхто не думає про майбутнє. А раптом вийде так, що ненавчений охоронець, потрапивши в нестандартну для нього ситуацію, перевищить допустимі заходи самооборони? Його посадять. Але це буде потім і не з керівником, а з рядовим охоронцем. І що – на його місце прийде інший, такий самий.

– Наприклад, той же тренувальний центр для підготовки охоронців, який у нас працює – це додаткове фінансове навантаження на компанію в розмірі 15 тисяч гривень на місяць. Умовно кажучи, відмовся зараз від нього, ці гроші будуть у нас залишатися. І я вже буду думати, куди їх витратити – на шубу дружині, на вечірку, ще на щось. Але ми вкладаємо ці гроші в персонал щомісяця. На підприємстві є окрема людина (начальник організаційного відділу), який щодня займається підготовкою охоронців з теоретичних знань. Він приймає у них заліки на знання інструкцій охоронця на об’єкті, інструкцій з правил та порядку застосування спецзасобів активного захисту, щодо дій у разі виникнення пожежі, а також на знання вимог законодавства України та інших нормативних актів у сфері підприємницької діяльності з надання послуг, пов’язаних з охороною державного та іншого майна.

Я повинен бути впевненим, що мій охоронець багато чого вміє, знає і може постояти не тільки за себе, а в екстремальній ситуації, яка може бути, а може і не бути, відпрацює так, як це має робити професійний охоронець. Хоча до рівня професіоналізму ще рости всім треба, – відзначає Дмитро Стрижов.

Як вважає генеральний директор «Шерифа», ситуація зміниться лише в тому випадку, коли на законодавчому рівні будуть висуватися більш високі вимоги до роботи охоронних підприємств у цілому.

– На сьогоднішній день не більше 5-10 компаній в Києві займаються персональною підготовкою співробітників охорони. І частина з них – це структури, які готують фахівців для особистої охорони. Інші ж дають фрагментарні знання – хтось трохи теоретичних, а хтось приділяє увагу поверхнево лише фізичній підготовці. А щоб був комплексний підхід – це велика рідкість.

Початківцям в «Шерифі» буває непросто. Крім обов’язкового професійного навчання, висуваються і досить жорсткі вимоги до повсякденної роботи. Але ті, хто знають ціну, насамперед, внутрішньої дисципліни, намагаються зростати в професійному відношенні, отримують і результат – більш високі кваліфікаційні розряди.

На підприємстві впроваджена внутрішня система оплати праці на підставі розряду, а їх 7. За аналогічний обсяг роботи, на одному і тому ж об’єкті охоронці різних розрядів отримують і різні гроші.

– Серед тих «шерифівців», хто має 3 і вище розряд, практично немає плинності кадрів. Вона дорівнює 1% на рік. Це дуже гарний показник, – стверджує Дмитро Стрижов. – Ми раді тому факту, що людина, набираючись досвіду, вже починає відповідати нашим вимогам. Вона зрозуміла правила гри, вона в них вписалася. Так ось у нас заробітна плата охоронця 3 розряду вище, ніж середня по ринку, на 5-10%.

Крім серйозного ставлення до професійної підготовки охоронців, вигідно відрізняє «Шериф» і прагнення надавати своїм клієнтам найкращий сервіс.
– Ми намагаємося вибудувати ефективну систему підтримки клієнта і контролювати якість наших послуг. Клієнт не повинен залишатися один на один з охоронцем, не знаючи при цьому, як з ним працювати. Тому у нас за кожним об’єктом, що охороняється, закріплюється начальник відділу охорони. Це людина, як мінімум з вищою освітою, яка має досвід роботи або в охоронному бізнесі, або в силових структурах. Вона стає свого роду зв’язковим між нашою компанією, адміністрацією замовника і охоронцем. Так ось її завдання – створити максимально комфортні умови роботи нашого персоналу, і одночасно роз’яснити охоронцеві вимоги клієнта, – розповідає Дмитро Стрижов. – Начальник відділу охорони повинен проінструктувати, навчити, а потім проконтролювати, що все відбувається саме так, як того вимагає замовник.

На цьому контроль якості послуги в «Шерифі» не закінчується. Другим етапом цього процесу є розроблена і впроваджена в компанії система атестатів якості, яка діє тут вже три роки.

– Акт виконаних робіт – це сухий бухгалтерський документ, де вказуються в основному одні цифри. Там у замовника немає можливості написати про будь-які зауваження щодо роботи наших співробітників. А в атестаті якості замовнику дається можливість прописати, як він оцінює роботу компанії в цілому і конкретного охоронця зокрема – на відмінно, добре, на трійку або зовсім незадовільно. Відповідно у нас є можливість проаналізувати, хто з охоронців працював краще або гірше, які були зауваження.

За словами Дмитра Стрижова, така система роботи дозволяє побачити реальну картину того, що відбувається, поліпшити роботу компанії, за допомогою обговорення з клієнтами їх побажань і пропозицій в питаннях охорони.

– Що нам це дає? Не дай Бог, у нас в атестаті якості поставлена оцінка «два» – начальник відділу охорони відразу ж змінюється, як і охоронці, які допустили помилку. У 50% випадків цей штат взагалі звільняється, якщо з’ясовується, що помилка була допущена виключно з вини нашої охорони. На цей об’єкт ставиться інший відповідальний, який вивчає і пропонує рішення з існуючої проблеми. Якщо в атестаті фігурує «трійка», то відповідальна за контроль якості людина зв’язується з адміністрацією замовника, з’ясовує, які виникли претензії, тому що оцінка «3» нас не влаштовує. Відповідно по кожному зазначеному в атестаті побажанню замовника вживаються заходи щодо їх реалізації. Якщо ж побажання, так би мовити, неадекватні, що теж іноді буває, ми в культурній формі пояснюємо замовнику, чому ми це зробити не можемо. Або пропонуємо інші шляхи вирішення питання, спираючись на наш багаторічний досвід та чинне законодавство.

Потрібно зазначити, що атестати якості здаються раз на місяць. Для прийому термінових звернень від клієнтів і більш оперативного реагування на них, в охоронному холдингу «Шериф» цілодобово працює диспетчерська служба. Кожен дзвінок фіксується в спеціальному журналі і про нього негайно доповідається керівництву компанії. І, як запевнив генеральний директор компанії, протягом 5 хвилин в питання вникають, а за 24 години всі питання вирішуються, але якщо виникла дуже гостра ситуація, вона може бути врегульована і в більш короткий термін.

Крім цього, в «Шерифі» піклуються про те, щоб співпраця з компанією була вигідною для клієнта з позиції фінансів. Розуміючи те, що бюджети на охорону у різних організацій і підприємств можуть значно відрізнятися, фахівці Холдингу розробили і впровадили програму лояльності в ціноутворення по всім пакетам послуг охорони – «економ», «стандарт», «еліт». Так що тут діє ідеальна формула для клієнта, яка полягає в оптимальному співвідношенні ціни і якості послуги.

– У будь-якому разі, константою є якість послуги, а от її ціна може залежати від багатьох складових. Це режим роботи персоналу і кількість постів охорони, вік, досвід і кваліфікація співробітників, забезпечення їх спецзасобами та засобами індивідуального захисту – в залежності від вимог і побажань клієнта варіантів по організації охорони може бути сотня.

Ще одним показником ставлення до клієнта і свого персоналу з боку керівництва компанії є зовнішній вигляд співробітників охорони. Позиціонуючись на ринку охоронних послуг, як лідер галузі по кращому співвідношенню «ціна-якість», Холдинг охоронних підприємств «Шериф» є «№ 1» і в питаннях забезпечення працівників спецодягом. І показовим є той факт, що тут дбають не лише про наявність, а й про унікальність форми для співробітників.

Спеціально для «Шерифа» були розроблені три варіанти форми, призначеної для різних об’єктів. Вони виконані в корпоративному – коричневому – кольорі. Потрібно зазначити, що формений одяг «шерифівців» ексклюзивний, оскільки був створений за спецзамовленням і не має аналогів серед інших охоронних підприємств. Так що форма дозволяє швидко ідентифікувати охоронця компанії, а завдяки сучасним технологіям має ще ряд чудових експлуатаційних характеристик.

Виділятися серед тисячі аналогічних охоронних компаній Києва – завдання досить таки нелегке. Охоронні послуги – особливий продукт, і, за великим рахунком, мало хто із замовників вникає в його специфіку, а робить свій вибір виключно з позиції економії, довіряючи таку цінність, як безпека, сумнівним фірмам. Вдалою тут є аналогія з Мерседесом і Запорожцем, вважає генеральний директор охоронного холдингу «Шериф» Дмитро Стрижов, – везуть обидва, але, погодьтеся, з відчутною різницею в зручності. Так і при виборі охоронних послуг важливо відчути різницю в сервісі. Кращий здатні забезпечити лише професіонали, але ніяк не «Олександри Родіоновичі Бородачі».

Дивітся також:

Пультова охорона
Група швидкого реагування
Професіонали
Наша адреса:
м. Київ, вул. Сосницька,1/44
office@sheriff.com.ua